marți, septembrie 22, 2009

Vacanta in Turkey


Hello, nu am mai scris demult, sigur va era dor de mine :D. In acest timp cat nu v-am mai "bucurat" cu o recomdare a unui film sau un alt subiect, am fost in concediu scurt dar frumos in Turcia.

Vreau sa incep cu o multumire sponsorului oficial, mama care astfel m-a recompensat pentru licenta luata, luata in sfarsit in aceasta vara.
Asa dar dupa ce am rezolvat toate formalitatile rezervare, pasaport, bilete avion etc am ajuns in fata primului meu zbor cu avionul :D, plecarea fiind de pe aeroportul din Sibiu. Imediat ajunsi deasupra norilor peisajul incredibil de frumos, norii formau niste munti,dealuri in toate formele...
Imediat inainte de aterizarea in Antalya, un apus de soare superb ni se arata pe geamul avionului,inca odata superb...



Dupa aterizarea fara probleme pe aeroport am fost rapid preluati de agentia de turism din Turcia si dusi la hotel, aproximativ o ora de mers cu masina,din Antalya pana in regiunea Belek, hotel frumos 5 stele,toate conditiile, Paraiso Verde, ajungem exact la limita pentru masa de seara.



Si de aici incolo a inceput relaxarea ori la cele 2 piscine de la hotel ori pe plaja imediat alturata...




In una din zile am fost intr-o excurie la Pamukkale, "castelul din bumbac" un loc incredibil de frumos dar din pacate pe cale de disparitie, din lipsa pricipitatilor din Turcia, unde se mai viziteaza si orasul Hierapolis, ruinele unui oras roman, cu piscina in care se zice ca ar fi facut baie Cleopatra.







Despre Marea Mediterana ce pot sa va spun, e foarte placut sa faci baie in ea, e destul de linistita, curata si apa calda chiar si acuma, apa avand undeva la 27 de grade. Pozele o sa va spuna mai multe decat mine :P







Cam asta a fost vacanta din Turcia, concluzia este ca merita toti banii,conditiile si servicile sunt chiar peste pretul pe care trebuie sa il platesti pentru o astfel de vacanta.

3 comentarii:

  1. Salut Bisule, Faine poze si relatare. Mancarea si femeile cum au fost ? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt superbe pozele...mie una mi-a placut foarte mult unde ai fost...s-a meritat...uratule :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos ai descris vacanta ta in Turcia :) Ma bucur ca te-ai distrat mai Bisule! Te pup :*

    RăspundețiȘtergere