vineri, septembrie 25, 2009

Evergrey la Cluj-Napoca

Evergrey a fost din nou in Romania de aceasta data sustinand doua concerte, la Cluj-Napoca si Bucuresti. In data de 24 septembrie a avut loc concertul de la Cluj, in Irish & Music Pub, la care mandru pot spune ca am participat si eu. La concert am fost cu o trupa serioasa de la Medias, venita fiecare cu ce a putut, trupa a fost formata in mare din Anca, Meda, Marius, Arpi, Andreea si nu numai.


Seara a inceput cu un concert al italienilor de la Chaoswave care au incalzit atmosfera reusind sa sa faca remarcati.


In jurul orei 22 baietii de la Evergrey isi fac aparitia pe scena in aplauzele noastre. Si intradevar a inceput show-ul, asa cum nu credeam ca o sa ajung sa vad, sa ii vad asa aproape de mine pe Tom si compania.




Baietii ne-au incantat cu cele mai reusite si remarcate piese a lor cam de pe toate albumele lor de pana acuma, printre ele sau numarat I'm Sorry, Recreation Day,Blinded,A touch of blessing,More than ever, The Masterplan si alte.




Inspre finalul show-ului fiecare din membrii formatie a avut momentul lui de glorie, cu un solo la instrumentele lor.

Au inceput Rikard Zander (keyboards) si Tom Englund (vocals, guitar)



A urmat Jari Kainulainen la bass



Jonas Ekdahl cu tobele lui



In incheiere nu putea lipsi Henrik Danhage si chitara lui


Si uite asa sau dus pe nesimtite 2 ore in care Evergrey si-a incantat fani din Romania.
Dupa cateva minute a inceput sesiunea de autografe si poze cu fanii, lucrul care ma surprins extraordinar de placut a fost ca membri trupei nu au refuzat absolut pe nici unul dintre noi, fani agasanti si dornici de o amintire. Evident printre ei ma aflam si eu cu trupa mea...




La concert nu pot sa nu zic, ne-am intalnit si pe Razvan Crivaci, castigatorul Cerbului de Aur de anul trecut cu piesa aceasta. Bine ca l-am intrebat pe unde mai canta, asa am aflat si eu ca duminica, 27 septembrie va avea concert la Sala Sporturilor Horia Demian Cluj-Napoca,in jurul orei 19.



Vreau sa multumesc prietenilor, fani Evergrey care m-au ajutat cu poze si filmulete de la concert.
KEEP ON ROCKING, asa cum ne-a spus Rikard Zander la iesirea din bar...

3 comentarii:

  1. Esti cel mai urat de acolo dintre baietii de la Evergrey...:P se vede ca iti place de ei,pt.k ai pus atata entuziasm in ce ai scris despre concert...ma bucur si eu k ai ajuns in sfarsit la unul dintre concertele lor din Romania:-*

    RăspundețiȘtergere
  2. KEEP ON ROCKING, un vis pe care l-am atins.o trupa de suflet cu care ai respirat acelasi aer timp de 2 ore .super fain \m/

    RăspundețiȘtergere
  3. A fost o seara de neuitat. Sa fi o trupa asa de mare si asa de modest cu fanii este ceva maret. Am petracut cu baietii din Evergrey si cu cei din Chaos Wave pana dimineata la 04 am povestit cu ei, am ras, am glumit si parca nu-mi vine a crede ca e adevarat. S-au terminat asa repede acele 2 ore cat au stat pe scena.

    FOREVER EVERGREY

    RăspundețiȘtergere